Medlemsavgifterna -som är livsviktiga för finansieringen av vår verksamhet- har nu blivit skickade iväg till våra medlemmars post eller nätbanker. Som medlem i Österbottens Cancerförening är du med och stöttar vårt viktiga arbete för att bekämpa cancer och främja cancerpatienters och deras närståendes välbefinnande. Sedan länge har vår grundläggande medlemsförmån varit Söpä-lehti, möjlighet till ekonomiskt bidrag samt gratis hudgranskning på vårt kontor. De senaste åren har våra medlemmar även haft möjlighet till gratis juridisk rådgivning.

Nu kan vi presentera följande nya nationella medlemsförmåner:

• Greenstar hotell: 13 % Rabatt från billigaste dagspriset

• LadyLine: Startavgift 0 € (norm. 29/49 €) Månadsavgifterna normalpris (39-79 €) beroende på önskat medlemskapspaket.

• EasyFit: Startavgift 0 € (norm. 29,90 €). ONLINE-medlemskap -50 % alltså 7,45 €/månad (ovh. 14,90 €/mån). BASIC-medlemskap 34,90 €/månad eller PLUS-medlemskap 44,90 €/månad.

• Hotell Pikku Syöte: -8% normalprissatta övernattningpriser

• BookBeat: För nya kunder 45 dagar gratis provperiod. Medlemsförmånen gäller för alla nya BookBeat-användare och under provperioden kan du lyssna och läsa i totalt 30 timmar. Efter förmånen fortsätter prenumerationen automatiskt enligt valt paket (från 9,99 €/månad). BookBeat har ingen bindande deadline, vilket innebär att du kan avsluta prenumerationen när som helst.

Även alla andra Österbottens Cancerförenings medlemsförmåner finns att ses här.

Mera information:

tverksamhetsledare Markku Suoranta, markku.suoranta@botniacancer.fi, tel. 0500 560 151