Jäsenmaksulaskut tulossa – Uusia jäsenetuja Syöpäyhdistyksemme jäsenille

Toimintamme rahoittamiseksi elintärkeät jäsenmaksulaskut ovat nyt jäsentemme postissa tai verkkopankissa. Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen jäsenenä olet mukana tukemassa tärkeää työtämme syövän torjumiseksi ja syöpää sairastavien ja heidän läheistensä hyvinvoinnin edistämiseksi. Perusjäsenetunamme on jo pitkään ollut Syöpä-lehti, mahdollisuus taloudellisiin avustuksiin sekä ilmaiseen luomitarkastukseen toimistollamme, viime vuosina jäsenillämme on ollut myös mahdollisuus maksuttomaan juridiseen neuvontaan.

Nyt voimme esitellä seuraavia uusia valtakunnallisia Syöpäjärjestöjen jäsenetuja:

• Greenstar hotellit: Alennus on 13 % edullisimmasta päivän huonehinnasta.

• LadyLine: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29/49 €) Kuukausimaksut normaalihintaisia (39-79 €) halutun asiakkuuden mukaisesti.

• EasyFit: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29,90 €). ONLINE-asiakkuus -50 % eli 7,45 €/kk (ovh. 14,90 €/kk). BASIC-asiakkuus 34,90 €/kk tai PLUS-asiakkuus 44,90 €/kk.

• Hotelli Pikku Syöte: -8% normaalihintaisista majoitushinnoista

• BookBeat: Uusille liittyville asiakkaille 45 päivän ilmainen kokeilu. Jäsenetu on voimassa kaikille uusille BookBeat-käyttäjille ja kokeilujakson aikana saa kuunnella ja lukea yhteensä 30 tuntia. Edun jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti valitun paketin mukaisesti (alkaen 9,99 €/kk). BookBeatilla ei ole sitovaa määräaikaa, eli voit katkaista tilauksen milloin tahansa.

Kaikki muutkin Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen jäsenedut sekä lisätietoa uusista jäseneduista löydät Jäsenedut -sivultamme

Lisätietoja:

toiminnanjohtaja Markku Suoranta, markku.suoranta@botniacancer.fi, puh. 0500 560 151