Jobba hos oss – Byråsekreterare moderskapsvikariat, Vasa

Arbetsbeskrivning: Till byråsekreterarens uppgifter hör administrativa uppgifter inom Cancerföreningen (vårddagsersättningar, medlemsärenden- och avgifter, marknadsföring, uppdatering av hemsidan, fakturering, arkivering etc.) samt särskilt kundbetjäning per telefon, skriftligt och personligen (på finska, svenska och engelska) och användning av de vanligaste kontorsprogrammen (MS Office)

Behörighetskrav: Lägre högskoleexamen eller yrkesexamen. Även studerande kan komma i fråga.

Tjänsten förutsätter särskilt kundbetjänings-, IT- och samarbetskunskaper och att snabbt anpassa arbetet enligt varierande situationer och självständigt beslutsfattande. I arbetet krävs det att man självständigt klarar av kundsitutioner på både svenska och finska. Uppgiften förutsätter initiativförmåga, noggrannhet och förmåga att bemöta människor.

Vi uppskattar flexibilitet i arbetet och intresse för att utveckla de egna uppgifterna. Erfarenhet eller utbildning inom vårdbranschen ses som fördel. Vikariatet börjar i december 2017 och avslutas enligt nuvarande bedömning hösten 2019.

Förfrågningar och ansökningar med löneanspråk senast 20.10 till verksamhetsledare Markku Suoranta, e-post markku.suoranta@pohjanmaancancer.fi, tel. 0500 560 151.