Tule meille töihin – Toimistosihteerin vanhempainvapaan sijaisuus, Vaasa

Tehtävän kuvaus: Toimistosihteerin tehtäviin kuuluu Syöpäyhdistyksen hallinnollisia tehtäviä (hoitopäiväkorvaukset, jäsenmaksu-asiat, markkinointi, kotisivujen päivitys, laskutus, arkistointi ymv.) sekä erityisesti asiakaspalvelu puhelimitse, kirjallisesti ja kasvotusten (suomi, ruotsi, englanti) sekä toimisto-ohjelmien käyttö (MS Office).

Kelpoisuusvaatimus: Alempi korkeakoulututkinto tai ammattitutkinto. Myös alan opiskelija voi tulla kyseeseen.

Tehtävässä edellytetään erityisesti asiakaspalvelu-, tietotekniikka ja yhteistyötaitoja. Nopeisiin tilanteisiin mukautuvaa työotetta sekä itsenäistä päätöksentekokykyä. Tehtävässä on selviydyttävä sekä suomen- että ruotsinkielisistä asiakastilanteista itsenäisesti. Työ edellyttää oma-aloitteisuutta ja huolellisuutta sekä kohtaamistaitoja.

Arvostamme joustavuutta työtehtävissä sekä kiinnostusta oman työn kehittämiseen. Kokemus tai koulutus hoitoalalta katsotaane eduksi. Sijaisuus alkaa joulukuussa 2017 ja päättyy tämänhetkisen arvion mukaan syksyllä 2019.

Tiedustelut sekä hakemukset palkkatoivomuksineen 20.10 mennessä toiminnanjohtaja Markku Suoranta, sähköposti markku.suoranta@pohjanmaancancer.fi,  puhelin 0500 560 151.