Information till våra medlemmar angående medlemsavgiften.

Medlemsfakturan har blivit sänd per post samt e-post. Payex sköter vår fakturering.

Meddelanden som kommer via OmaPosti kan vara förvirrande. Om du har OmaPosti kan du, beroende på dina inställningar, också få vår medlemsfaktura genom den, eftersom PayEx samarbetar med Posti. OmaPosti kan visa PayEx Oy som avsändare av fakturan, men när du öppnar fakturan kommer informationen från Österbottens Cancerförening att visas där. Vi ber om ursäkt för förvirring som detta kan orsaka.

Som förening skickar vi inte vid något tillfälle ett kravbrev till våra medlemmar, det är inte en del av vår verksamhetskultur. Vid behov skickar vi en eventuell påminnelsefaktura under våren. Genom att betala medlemsavgiften får du medlemsförmåner till 2021 och stöder cancerföreningens verksamhet, vilket är viktigt för oss.

Om du har några frågor kan du ringa oss på 010 843 6001 (vardagar från 9 till 15)