Tiedote jäsenillemme jäsenmaksulaskuihin liittyen

Jäsenmaksulaskumme on lähetetty postitse ja sähköpostitse. Laskutuspalvelumme hoitaa PayEx:n laskutuspalvelu.

Hämmennystä saattaa herättää OmaPostin kautta tulevat ilmoitukset. Jos sinulla on käytössäsi OmaPosti, saattaa sinulle asetuksistasi riippuen tulla jäsenlaskumme myös sitä kautta, koska PayEx toimii yhteistyössä Postin kanssa. OmaPostissa saattaa näkyä laskun lähettäjänä PayEx Oy, mutta kun avaat jäsenlaskun, näkyy siellä Pohjanmaan Syöpäyhdistys ry:n tiedot. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa hämmennystä.

Yhdistyksenä emme lähetä missään vaiheessa perintäkirjettä jäsenillemme, se ei kuulu toimintakulttuuriimme. Mahdollisen muistutuslaskun lähetämme tarvittaessa kevään aikana. Maksamalla jäsenmaksun takaat itsellesi jäsenedut vuodelle 2021 ja tuet Syöpäyhdistyksen toimintaa, se on meille tärkeää.

Jos sinulla on kysyttävää, voit soittaa meille numeroon 010 843 6001 (arkisin klo 9 – 15).