Stop Cancer –juhlagaalaa kruunaa Syöpäyhdistyksen juhlavuoden ja keräyksen

Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen 60-vuotisjuhlavuoden ja Stop Syöpä – Stop Cancer –keräyksen kruunaa Stop Cancer –juhlagaala, joka järjestetään Härmän Kylpylän Anssin Jussin Areenassa lauantaina 19.11. alkaen klo 18.00.

Juhlagaala sisältää upean Sinun omasi –konserttikokonaisuuden, missä kolme huippuartistia: Angelika Klas, Pentti Hietanen ja Maria Lund esittävät orkesterin säestyksellä upean ohjelmiston musiikkia moneen makuun. Ohjelmistoon on Jukka Rintala suunnitellut tyyliin sopivat asut, yhteensä 12 erilaista uniikkia iltapukua.

Ohjelmassa on myös toimitusjohtaja Mikael Jungnerin sekä ministeri Paula Risikon puheenvuorot sekä muuta ohjelmaa. Juhlagaalan kruunaa maittava illallisbuffet.

Stop Cancer -juhlagaala on yhdistetty yhdistyksen juhlavuoden pääjuhla, keräyksen talkoilla osallistuneiden kiitosjuhla sekä hyväntekeväisyyskonsertti suurelle yleisölle. Lippuja tullaan myymään Syöpäyhdistyksen toimistoissa, Vaasassa Studio Ticketin, internetissä NetTicketin kautta, sekä NetTicketin myyntipisteiden kautta (Kokkola, Seinäjoki, Pietarsaari).

Lipun hinta suurelle yleisölle on 85€. Keräyksessä mukana olleille on tarjolla lippuja erikoishintaan. Lippujen hinta sisältää Juhlagaalan ohjelman ja illallisen. Olemme toimittaneet tietoa miten keräyksessä mukana olleet voivat saada lippunsa erikoishintaan keräyspäälliköille.

Toivomme, että ystävämme, tukijamme ja kerääjämme lähtevät runsaslukuisina mukaan tähän ainutlaatuiseen juhlaan.

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Markku Suoranta, puh 0500 560 151