Lahjoita

Voit tukea Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen toimintaa erilaisilla lahjoituksilla – pienikin lahjoitus on arvokas. Lahjoitukset mahdollistavat järjestömme pitkäjänteisen ja laadukkaan toiminnan syöpää sairastavien ja heidän läheistensä hyväksi.

Tee kertalahjoitus

Voit myös lahjoittaa haluamasi summan tilille FI81 5670 0850 1752 07 (Vaasan Osuuspankki, BIC-koodi: OKOYFIHH) tai tehdä merkkipäivä-, muisto-, tai testamenttilahjoituksen.

Pohjanmaan Syöpäyhdistys ry kerää varoja toimintansa rahoittamiseen ja paikallisen syövän hoidon tukemiseen.

Poliisihallituksen 16.6.2022 myöntämä rahankeräyslupa nro RA/2022/942. Lupa on toistaiseksi voimassa Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaan maakunnissa.

Kysy lahjoittamisesta

Lisätietoa lahjoittamisesta annamme mielellämme puhelimitse 050 056 0151 tai sähköpostilla markku.suoranta@botniacancer.fi

Olemme kiitollisia kaikista lahjoituksista, joilla syövänvastaista työtämme tuetaan!

Muistolahjoitus

Merkkipäivälahjoitus

Testamenttilahjoitus

Tulossa: StopSyöpä 2024 -keräys

Myös yksityisten henkilöiden jäsenmaksutuloilla on suuri merkitys toiminnan rahoituksessa. Jäsenmaksun suuruus on 25 € vuonna 2022. Jäseneksi voit liittyä helposti sivujemme kautta.

Liity jäseneksi