Vaalivaliokunnan tiedote 2024

Arvoisat kerhojen ja osastojen puheenjohtajat

Tiedoksi: Syöpäyhdistyksemme jäsenet!

Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen Vaalivaliokunta valmistelee Pohjanmaan Syöpäyhdistys ry:n hallituksen jäsenten valintaa 28.11.2024 pidettävään syyskokoukseen. Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen sääntömuutos pienentää hallituksen jäsenien määrän kymmeneen (puheenjohtaja ja yhdeksän varsinaista jäsentä). Aiemmin puheenjohtaja, 10 varsinaista ja 10 varajäsentä (21 jäsentä).

Vaalivaliokunta pyytää osastoja lähettämään ehdotuksensa hallitukseen valittaviksi henkilöiksi viimeistään 20.9.2024 klo 15.30 mennessä. Alla on luettelo niistä hallituksen nykyisistä jäsenistä, jotka ovat ilmoittaneet olevansa käytettävissä uuteen hallitukseen, johon tarvitaan siis puheenjohtaja ja yhdeksän jäsentä.

Nykyinen puheenjohtaja käytettävissä ehdokkaaksi:

Aino Pihlajamäki, Kristiinankaupunki

Nykyisen hallituksen jäsenistä/varajäsenistä ovat käytettävissä ehdokkaaksi:

Heidi Bengts, Vaasa

Marianne Buss, Vaasa

Erja Gadd, Ähtäri

Kaija Kiviluoma, Kuortane

Terhi Kniivilä-Kupila, Kokkola

Merja Kuusinen, Kauhajoki

Nina Nystrand Hammarström, Mustasaari

Marjatta Luoma, Toholampi

Eva-Maria Strömsholm, Vaasa

Ehdotukset toimitetaan 20.9.2024 mennessä vaalivaliokunnan sihteerille sähköpostilla markku.suoranta@botniacancer.fi

Kaikki jäsenemme voivat vaikuttaa ehdokasasetteluun osastojemme ja kerhojemme kautta (Yhteystiedot täällä) tai tulemalla syyskokoukseen 28.11.2024.

Pohjanmaan Syöpäyhdistys ry
Vaalivaliokunnan puolesta