Jäsenedut

Pohjanmaan Syöpäyhdistys tukee sairastuneita ja heidän läheisiään sairauden eri vaiheissa. Toimintamme ulottuu Pohjanmaan, Etelä-Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan alueille.

Tarjoamme

• Tietoa: Neuvontahoitajamme ja psykoterapeuttimme auttavat ja neuvovat sairastuneita ja heidän läheisiään sekä opastavat terveellisempään elämään.
  • Tukea: Tukihenkilömme ja potilaille suunnatut kurssit sekä tapaamiset auttavat selviämään sairauden kanssa. Vertaistuen tarjoaminen ja vapaaehtoistyö ovat tärkeä osa yhdistyksen toimintaa.
  • Toimintaa: Järjestämme erilaisia ryhmiä syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Tarjoamme yhdessä paikallisosastojemme kanssa monipuolista liikunta- ja virkistystoimintaa

Jäsenedut

Jäsenenä saat

• Syöpä-Cancer-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • Hoitopäiväkorvauksen, 5 euroa/päivä. Hoitopäiväkorvausta maksetaan yli 18-vuotiaalle jäsenelle, joka on ollut syöpäsairauden vuoksi hoidettavana sairaalan tai terveyskeskuksen vuodeosastolla tai sarjahoidossa sairaalassa (esim. sädehoito). Korvausta maksetaan enintään 30 vuorokaudelta vuodessa. Korvausta maksetaan takautuvasti enintään kuuden kuukauden ajalta. Hoitopäiväkorvaukset maksetaan kerran kuukaudessa kuun lopussa. Kuluvan kuun 25. päivään mennessä saapuneet ehtivät sen kuun maksatukseen.
  • Lapsisyöpäpotilaiden avustuksen: 700 euron kertakorvaus sairastumisen yhteydessä.
  • Avustusta syövän hoidosta johtuviin kustannuksiin: Jäsenen on mahdollista hakea erillistä avustusta, joka on tyypillisimmillään muutamia satoja euroja.
  • Luomien tarkastuksen maksutta kerran vuodessa.
  • Rintasyöpä- ja avannepotilailla on oikeus käyttää uimapukua uimahallin saunoissa ja pesutiloissa. Käyttöoikeusranneke saadaan syöpäyhdistyksen neuvonta-asemilta. Ensimmäinen ranneke on ilmainen, sitä seuraava maksaa 5 €.
    Siniset käyttöoikeusrannekkeet
  • Mahdollisuus maksuttomaan juridiseen neuvontaan, joka tarkoittaa juristin antamaa oikeudellista neuvontaa kestoltaan 15-30 minuuttia sekä mahdollisuuden saada erilaisia juridisia palveluita erikoishintaan. Palvelun toteutamme yhdessä vaasalaisen asianajotoimisto Näsman & Båskin kanssa.

Lisäksi olet tukemassa Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen alueella tehtävää, tärkeää syöpätyötä.

Valtakunnalliset edut:

• Greenstar hotellit: Alennus on 13 % edullisimmasta päivän huonehinnasta.
  • LadyLine: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29/49 €) Kuukausimaksut normaalihintaisia (39-79 €) halutun asiakkuuden mukaisesti.
  • EasyFit: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29,90 €). ONLINE-asiakkuus -50 % eli 7,45 €/kk (ovh. 14,90 €/kk). BASIC-asiakkuus 34,90 €/kk tai PLUS-asiakkuus 44,90 €/kk.
  • Hotelli Pikku Syöte: -8% normaalihintaisista majoitushinnoista
  • BookBeat: Uusille liittyville asiakkaille 45 päivän ilmainen kokeilu. Jäsenetu on voimassa kaikille uusille BookBeat-käyttäjille ja kokeilujakson aikana saa kuunnella ja lukea yhteensä 30 tuntia. Edun jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti valitun paketin mukaisesti (alkaen 9,99 €/kk). BookBeatilla ei ole sitovaa määräaikaa, eli voit katkaista tilauksen milloin tahansa.

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja hoitopäiväkorvuksista.