Jäsenedut

Pohjanmaan Syöpäyhdistys tukee sairastuneita ja heidän läheisiään sairauden eri vaiheissa. Toimintamme ulottuu Pohjanmaan, Etelä-Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan alueille.

Tarjoamme

• Tietoa: Neuvontahoitajamme ja psykoterapeuttimme auttavat ja neuvovat sairastuneita ja heidän läheisiään sekä opastavat terveellisempään elämään.
  • Tukea: Tukihenkilömme ja potilaille suunnatut kurssit sekä tapaamiset auttavat selviämään sairauden kanssa. Vertaistuen tarjoaminen ja vapaaehtoistyö ovat tärkeä osa yhdistyksen toimintaa.
  • Toimintaa: Järjestämme erilaisia ryhmiä syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Tarjoamme yhdessä paikallisosastojemme kanssa monipuolista liikunta- ja virkistystoimintaa

Jäsenedut

Jäsenenä saat

• Syöpä-Cancer-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • Hoitopäiväkorvauksen, 5 euroa/päivä. Hoitopäiväkorvausta maksetaan yli 18-vuotiaalle jäsenelle, joka on ollut syöpäsairauden vuoksi hoidettavana sairaalan tai terveyskeskuksen vuodeosastolla tai sarjahoidossa sairaalassa (esim. sädehoito). Korvausta maksetaan enintään 30 vuorokaudelta vuodessa. Korvausta maksetaan takautuvasti enintään kuuden kuukauden ajalta. Hoitopäiväkorvaukset maksetaan kerran kuukaudessa kuun lopussa. Kuluvan kuun 25. päivään mennessä saapuneet ehtivät sen kuun maksatukseen. Korvausta voidaan maksaa sinä vuonna kertyneiltä päiviltä jona henkilö on ollut yhdistyksen jäsen.
  • Lapsisyöpäpotilaiden avustuksen: 700 euron kertakorvaus sairastumisen yhteydessä.
  • Avustusta syövän hoidosta johtuviin kustannuksiin: Jäsenen on mahdollista hakea erillistä avustusta, joka on tyypillisimmillään muutamia satoja euroja.
  • Luomien tarkastuksen maksutta kerran vuodessa.
  • Rintasyöpä- ja avannepotilailla on oikeus käyttää uimapukua uimahallin saunoissa ja pesutiloissa. Käyttöoikeusranneke saadaan syöpäyhdistyksen neuvonta-asemilta. Ensimmäinen ranneke on ilmainen, sitä seuraava maksaa 5 €.
  • Mahdollisuus maksuttomaan juridiseen neuvontaan, joka tarkoittaa juristin antamaa oikeudellista neuvontaa kestoltaan 15-30 minuuttia sekä mahdollisuuden saada erilaisia juridisia palveluita erikoishintaan. Palvelun toteutamme yhdessä vaasalaisen asianajotoimisto Näsman & Båskin kanssa.
  • Taktiilihierontaa Vaasan toimipisteellämme

Lisäksi olet tukemassa Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen alueella tehtävää, tärkeää syöpätyötä.

Valtakunnalliset edut:

• Greenstar hotellit: Alennus on 13 % edullisimmasta päivän huonehinnasta.
  • LadyLine: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29/49 €) Kuukausimaksut normaalihintaisia (39-79 €) halutun asiakkuuden mukaisesti.
  • EasyFit: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29,90 €). ONLINE-asiakkuus -50 % eli 7,45 €/kk (ovh. 14,90 €/kk). BASIC-asiakkuus 34,90 €/kk tai PLUS-asiakkuus 44,90 €/kk. BASIC- ja PLUS-asiakkuudet: aloitusmaksu 0 euroa + ensimmäinen treenikuukausi -50 %
  • Hotelli Pikku Syöte: -8% normaalihintaisista majoitushinnoista
  • BookBeat: Uusille liittyville asiakkaille 45 päivän ilmainen kokeilu. Jäsenetu on voimassa kaikille uusille BookBeat-käyttäjille ja kokeilujakson aikana saa kuunnella ja lukea yhteensä 30 tuntia. Edun jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti valitun paketin mukaisesti (alkaen 9,99 €/kk). BookBeatilla ei ole sitovaa määräaikaa, eli voit katkaista tilauksen milloin tahansa.
  • Viking Line: Vapaa-ajan risteilyistä kaudesta ja reitistä riippuen jopa 30-50 % päivän hinnasta, tuotetunnus FPKRY. Lisäksi alennuksia reittimatkoista tuotetunnuksella FPREIT. Kaikki edut löytyvät osoitteesta www.vikingline.fi/edut/syopajarjestot
  • Dermosil: Dermosil.fi sivulta tilattaessa koodilla AURINKOSUOJA saat 15 % alennusta Dermosilin aurinkosuojatuotteista. Etu on voimassa verkkokaupassa 1.5. alkaen 31.8.2023 asti, eikä sitä voi yhdistää muihin etuihin. Tuotteet löytyvät osoitteesta https://www.dermosil.fi/ihonhoito-tuotteet/aurinkosuoja
  • Synlab tarjoaa 10% alennuskoodin kaikista laboratoriotutkimuksista sekä -paketeista. Koodi on ETU-SSY-10%, jonka voi mainita varauksen yhteydessä. Varaukset saa helposti tehtyä osoitteessa www.synlab.fi Lääkärin lähetettä ei tarvita. Asiakkaat maksavat tutkimukset itse paikan päällä.

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja hoitopäiväkorvuksista.