Muistolahjoitus

Voit kunnioittaa edesmenneen muistoa Pohjanmaan Syöpäyhdistykselle osoitetulla muistolahjoituksella.  Yhteisellä keräyksellä voidaan kukkien tai yksittäisten muistoadressien sijasta tukea Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen työtä. Pyydämme ottamaan yhteyttä toiminnanjohtajaan Markku Suorantaan (puh. 050 056 0151) ennen keräyksen aloittamista. Näin voimme varmistaa että  tiedon lahjoituksesta tulee myös omaisille.

Muistolahjoituksen voit tehdä tilinumerolle: Vaasan Osuuspankki FI81 5670 0850 1752 07.

Kuolinilmoituksen alaosassa voidaan pyytää kirjoittamaan viestikenttään sen henkilön nimi, jonka muistoa lahjoituksella kunnioitetaan. Näin voimme tunnistaa ne ja ilmoittaa omaisille lahjoitusten yhteissumma sekä muistolahjoitukseen osallistuneiden nimet.