Adressit

Pohjanmaan Syöpäyhdistys myy adresseja, joiden myyntituotot yhdessä testamentti- ja muiden lahjoitusten kanssa mahdollistavat yhdistyksen toiminnan jatkuvuuden.

StopSyöpä -keräys

Hetki kun maailmani pysähtyi – Stop Syöpä -keräyskampanja

Syöpä koskettaa suurinta osaa meistä jossain vaiheessa elämäämme. Mutta kuka on tukena silloin, jos oma maailma pysähtyy? Siinä järisyttävässä hetkessä, kun läheinen tai itse sairastuu.

Pohjanmaan Syöpäyhdistys tekee arvokasta työtä sairastuneiden ja heidän läheistensä tukemiseksi. Tarjoamme maksuttomia palveluja, kuten kriisiapua, vertaistukea, taloudellista apua ja tukea palliatiiviseen sairaanhoitoon. Lahjoittamalla autat meitä tarjoamaan tukea myös jatkossa.

Olemme tukenasi, kun maailma pysähtyy.

Lahjoita

Voit tukea Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen toimintaa erilaisilla lahjoituksilla – pienikin lahjoitus on arvokas. Lahjoitukset mahdollistavat järjestömme pitkäjänteisen ja laadukkaan toiminnan syöpää sairastavien ja heidän läheistensä hyväksi.

Vapaaehtoistoiminta

Haluatko tehdä vapaaehtoistyötä syöpää sairastavien ja heidän läheistensä hyväksi?

Vertaistukihenkilöksi

Sairastuminen syöpään on kriisi, joka nostaa tunteet pintaan. Pohjanmaan Syöpäyhdistys kouluttaa vertaistukihenkilöitä, jotka tarjoavat keskustelu- ja kuunteluapua sairastuneelle ja hänen omaisilleen. Tule sinäkin vertaistukihenkilöksi!