Kokkolan liikuntaryhmät

KOKKOLA Vesijumppa syöpäpotilaille
Vesijumppa kaikille syöpäpotilaille VesiVeijarissa, maanantaisin ja torstaisin.
Molemmat ryhmät alkavat klo 16.

Hinta: 25 €/lukukausi.

Rintasyöpäpotilailla mahdollisuus hakea Erityisliikuntakortti joka oikeuttaa uintiin ja vesijumppaan.
Kortti maksaa 70 €, hakemuksen saa syöpäyhdistyksen neuvonta-asemalta. Korttia varten tarvitaan valokuva.

Ilmoittautumiset sekä tiedustelut puh: 010 843 6008.

KOKKOLA Liikuntaryhmä syöpäpotilaille
Jumppaa syöpäpotilaille ruotsinkielisellä yläasteella,Donnerin koululla, kerran viikossa keskiviikkoisin klo 16.30. Hinta 25 €/lukukausi
Tiedustelut sekä ilmoittautumiset Anna-Liisalle puh: 040 831 6806 tai syöpäyhdistyksen neuvonta-asemalle 010 843 6008

KOKKOLA Rintasyöpäpotilaille erityis-ryhmäliikuntaryhmä
Rintasyöpäpotilaille tarkoitettu fysioterapiaryhmä 15 x, aloitus maanantaina 3.10 klo 17.00 Medirexin tiloissa. Aiheena niska- hartiaseudun, hartiarenkaan ja olkapään kiputilat ja toimintahäiriöt sekä näistä aiheutuvat yläraajaoireet. Myös yläraajojen lymfödeema harjoituksia. Pyritään yksilölliseen ohjaukseen jossa harjoitukset etenevät progressiivisesti. Tavoitteena hyvän asennon ja ryhdin löytyminen, kivun lievittyminen ja kudos- sekä lihaskestävyyden paraneminen.

Ilmoittautuminen sekä tiedustelut neuvonta asema, Mannerheiminaukio 1, tai puh; 010-8436008

KÄLVIÄ Liikuntaryhmä syöpäpotilaille
Jumppa syöpäpotilaille kerran viikossa keskiviikkoisin klo 11 Fysikaalisen hoitolaitoksen tiloissa. Hinta 25€/lukukausi.
Tiedustelut sekä ilmoittautumiset Liisalle puh: 050 330 7475

LOHTAJA- HIMANKA  Vesijumppa syöpäpotilaille
Vesijumppa syöpäpotilaille kerran viikossa Himangan Terveyskeskuksen allasosastolla. Hinta 25€/lukukausimaksu.
Tiedustelut puh: 010 843 6008