Vertaistukiryhmät

Vertaistukiryhmien tarkoituksena on auttaa syöpään sairastuneita tai heidän läheisiään sopeutumaan uuteen elämäntilanteeseen. Ryhmässä on mahdollisuus saada tukea sekä vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Vertaistukiryhmässä on mahdollisuus tavata toisia syöpään sairastuneita ja vaihtaa kokemuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Ryhmän ohjaajana toimii itse syövän sairastanut vertaistukihenkilö tai yhdistyksen ammattilainen.

Vertaistukiryhmiä kokoontuu eri puolilla toiminta-aluettamme, joten ajankohtaiset tiedot sinua lähimpänä kokoontuvista ryhmistä voit tarkistaa tapahtumakalenteristamme ja paikallislehtien yhdistyspalstoilta.

Jos olet kiinnostunut vertaistukiryhmistä ja haluat lisää tietoa, voit täyttää alla olevan lomakkeen

Haluan mukaan vertaistukiryhmään

Ilmoita kiinnostuksesi liittyä vertaistukiryhmään. Tarjoamme ryhmiä monille eri potilasryhmille. Kun olet lähettänyt lomakkeen, neuvontahoitaja ottaa sinuun yhteyttä.

Tarjoamme tukiryhmiä sekä videotapaamisina että kasvotusten. Valitse sinulle sopivin vaihtoehto.