Mitalisadetta Pohjanmaalla!

Ansiomitalin saajista Berit Honga (oik.) vastaanottaa mitalin yhdistyksen puheenjohtajalta Aino Pihlajamäeltä, taustalla varapuheenjohtaja Christer Strömbäck.

Syöpäjärjestöt jakaa syöväntorjunnan ansiomitaleja. Mitalin saamisen edellytyksenä on monivuotinen ja aktiivinen toiminta Syöpäjärjestön johtotehtävissä ja syöväntorjunnan edistäminen muilla tavoin. Tänä vuonna saimme Pohjanmaan alueelle kokonaista neljä pronssista Syöväntorjuntatyön ansiomitalia. Ansioituneet saajamme ovat Berit Honga Vaasasta, Veli Männistö Toholammilta, Terttu Kallio Lapualta ja Liisa Pyykkö-Seppälä Perhosta.

Korona hankaloitti mitalien luovutuksia syksyllä 2021, joten pääsimme luovuttamaan vain yhden – senkin pienimuotoisesti yhdistyksen hallituksen kokouksessa (josta kuva). Kaikki mitalin saajat ansaitsisivat isomman areenan mitalin luovutukseen, mutta onnitellaan näin verkon välityksellä kaikkia: Onnea ja kiitos panoksestanne Berit, Veli, Terttu ja Liisa!