Kokkolanseudun ruotsinkielinen potilaskerhomme keräsi ennätyslahjoituksen

Kokkolanseudun ruotsinkielinen potilaskerhomme (Karlebynejdens Svenska Cancerklubb) on jo pitkään toiminut oman alueensa palliativiisen kotisaattohoitotoimintamme rahoituksen kummina. Kerho on vuosi toisensa jälkeen keränneet potin rahaa, jolla on rahoitettu sairaanhoitajamme Monika Kolppasen työtä alueen syöpäsairaiden auttamiseksi. Vuosien varrella rahaa on lahjoitettu yhteensä yli 200.000€!

Tämäkään vuosi ei tehnyt poikkeusta. Yhdistyksen toiminnanjohtaja sai vastaanottaa kerhon keräämän ennätyssuuren lahjoituksen 30.000€. Lahjoitus annettiin Kokkolassa 7.2. pidetyssä kerhon tilaisuudessa. Syöpäyhdistys kiittää kerhoaan ja kaikkia sille lahjoituksia antaneita ystäviään!

Kuvassa Kokkolanseudun ruotsinkielisen kerhomme puuhanaiset: puheenjohtaja Britt-Mari Sahlberg (vas.) ja sihteeri Lillemor Lerbacka