Uusi vuosi – Uudenlainen jäsenmaksulasku

– jäsenmaksu pysyy kuitenkin samana

Parempi uusi vuosi tuo mukanaan myös uudenlaisen jäsenmaksulaskun. Kun saat jäsenenämme helmikuussa vuoden 2022 jäsenmaksunlaskun, huomioi uusi tilinumero, jolle olet maksamassa sekä vuosittain vaihtuva viitenumero. Tämä erityisesti silloin, jos olet tallentanut yhdistyksesi tili- ja viitenumeron verkkopankkiisi. Uudessa jäsenmaksulaskussa on myös irtileikattava jäsenkortti.

Uudessa jäsenmaksulaskussa saajana näkyy ”Visma Financial Pohjanmaan Syöpäyhdistys ry”. Kerromme verkkosivullamme ja somessa muutoksesta vielä lähempänä laskujen lähettämistä. Jäsenmaksun perimiskäytäntö on myös muuttumassa niin, että määräaikaan (30 pv) maksamatta jätetystä jäsenmaksusta peritään viiden euron perintäkulu. Joten mikäli et aio maksaa jäsenmaksua ja haluat näin erota yhdistyksestä, pyydämme ilmoittamaan siitä mahdollisimman nopeasti laskun saatuasi. Ohjeet löytyvät laskusta. Vain maksamalla jäsenmaksun säilytät jäsenetusi ja olet mukana tukemassa toimintaa ja työtämme.

Maksettuasi vuoden 2022 jäsenmaksun, sinulla on mahdollisuus muuttaa jäsenmaksulasku jatkossa verkkolaskuksi (e-lasku) tuleville vuosille. Jäsenmaksun maksaminen on edellytys taloudellisten tukien maksatukselle, mutta hoitopäiväkorvauksia voidaan poikkeuksellisesti maksaa tammikuussa, koska jäsenmaksut laitetaan laskutukseen vasta helmikuun alussa.

Olemme iloisia siitä, että niin moni haluaa olla jäsenenämme. Ilman jäseniämme emme voisi toimia ja palvella. Vuotuinen jäsenmaksu ei muutu – se on sama 25 euroa.