Kokkola: Johanin muistohiihto

Lisätietoa tapahtumasta

Lions, Pohjanmaan Syöpäyhdistys, GIF sekä Johanin omaiset ja ystävät järjestävät myös tänä vuonna hiihtotapahtuman Johan Smedjebackan muistoksi.
Muistohiihto on sunnuntaina 18.2 klo 11-14 Köykärin mäellä, Kokkolassa.
Meille järjestäjille on tärkeintä, että ihmiset tulisivat Köykäriin ja viettäisivät aikaa vapaamuotoisesti. Hiihtoa järjestetään sen mukaan, mitä lumitilanne/sää sallii.
Latuja on ainakin lähellä hiihtomajaa, ja ne jotka haluavat enemmän haastetta voivat hiihtää Storforseniin.
Köykärissa on mahdollisuus ostaa kahvia, mehua, hillomunkkeja ja grillimakkaraa. Sauna on myös kuumana.
Kaikki osallistumismaksun maksaneet saavat mitalin.
Osallistumismaksu on 10e/henkilö tai 20e/perhe. Maksun voi suorittaa paikan päällä tai maksaa tilille; FI43 1065 3000 2250 49
Osallistumismaksut menevät Pohjanmaan Syöpäyhdistykselle. Haluamme muistaa Johania tällä tavalla  sekä kerätä varoja syöpäyhdistykselle.

Majassa on tietoa syövästä, muuta materiaalia ja keräyslipas.
Finlands Svenska Idrottens (FSI) pääsihteeri Henrika Backlund on tämän vuoden tapahtuman suojelija.