Wärtsilä lahjoitti henkilökuntansa kanssa merkittävän summan PETforBotnia -keräykseen

Alkuvuodesta 2018 Pohjanmaan Syöpäyhdistys ry käynnisti #PETforBotnia -keräyskampanjan PET-kuvantamislaitteen hankkimiseksi Vaasan Keskussairaalaan. Myös Wärtsilä halusi omalta osaltaan olla mukana tässä tärkeässä keräyksessä, sillä PET-kuvantamislaite sopii hyvin yhtiön päämäärään mahdollistaa kestävä yhteiskunta älykkäillä teknologioilla.
Wärtsilä päätti haastaa Suomessa työskentelevän henkilökuntansa mukaan keräykseen haluamallaan summalla. Yhtiö lupasi tuplata lahjoitetun keräyssumman antamalla keräykseen saman verran rahaa kuin mitä henkilökunta lahjoittaisi.

Keräys on nyt päättynyt ja Wärtsilä lahjoittaa yhdessä henkilökuntansa kanssa PET-keräykseen 32 020 euroa.
Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen toiminnanjohtaja Markku Suoranta on erittäin otettu Wärtsilän henkilökunnan keräämästä lahjoitussummasta. ”Koko PETforBotnia –kampanja on ollut suuri menestys ja kuin kirsikkana kakun päälle tulee tämä Wärtsilän yrityksen ja henkilökunnan lahjoitus. Lahjoituksellanne on iso merkitys PET-laitteen hankinnalle ja laitteella puolestaan on valtava merkitys alueemme syövän hoidon ja diagnostiikan vahvistumiselle. Kiitos Wärtsilä ja koko teidän henkilökuntanne!”, Markku Suoranta iloitsee.

Wärtsilä Finlandin toimitusjohtaja Vesa Riihimäki ja henkilöstöjohtaja Kaija Venemies lahjoittivat keräyssumman Pohjanmaan Syöpäyhdistykselle tänään. Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen puolesta lahjoitusshekin vastaanotti toiminnanjohtaja Markku Suoranta.

Lisätietoja:
Vesa Riihimäki Toimitusjohtaja Wärtsilä Finland Oy 010 706 2964 vesa.riihimaki@wartsila.com
Hanna-Mari Soini Viestintäjohtaja Wärtsilä Finland Oy 010 709 5095 hanna-mari.soini@wartsila.com
Markku Suoranta, Toiminnanjohtaja Pohjanmaan Syöpäyhdistys ry 010-843 6005
markku.suoranta@pohjanmaancancer.fi