Vaalivaliokunnan tiedote 2023

Arvoisat kerhojen puheenjohtajat

Tiedoksi: Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen kaikki jäsenet!

Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen Vaalivaliokunta valmistelee Pohjanmaan Syöpäyhdistys ry:n hallituksen jäsenten valintaa 23.11.2023 pidettävään syyskokoukseen.

Vaalivaliokunta pyytää kerhojen lähettämään ehdotuksensa hallitukseen valittaviksi henkilöiksi viimeistään 15.10.2023 klo 15.30 mennessä. Alla on luettelo hallituksen jäsenistä, jotka ovat erovuorossa. Osaa erovuorossa olevia jäseniä voidaan myös ehdottaa uudelle kolmivuotiskaudelle.

Erovuoroisia ovat varsinaisista jäsenistä ovat:

Kari Alasaari, Lapua, Eppulit-syöpälapsiperhekerhon puheenjohtaja, ei voida valita uudelleen

Kaarina Höykinpuro, Alajärvi, läheisten tukihenkilö, ei voida valita uudelleen

Eija Laulaja, Jalasjärvi, vertaistukihenkilö ja kerhon puheenjohtaja, voidaan valita uudelleen

Terhi Kniivilä-Kupila, Kokkola, vertaistukihenkilö ja kerhon puheenjohtaja, voidaan valita uudelleen

Erovuoroisia/poisjääviä varajäsenistä ovat:

–              Kaija Kiviluoma, Kuortane, vertaistukihenkilö ja kerhon puheenjohtaja, voidaan valita uudelleen

Ehdotukset toimitetaan 15.10.2023 mennessä vaalivaliokunnan sihteerille sähköpostilla markku.suoranta@botniacancer.fi

Vaalivaliokuntaan vuonna 2023-24 kuuluvat edustajat Ismo Hoskari Alavuden seudun Syöpäosastosta sekä Berit Haga Karlebynejdens svenska cancerklubbenista. Hallituksen edustajat ovat arvalla valitut Marianne Buss (valiokunnan puheenjohtaja) sekä Aino Pihlajamäki.

Kaikki jäsenemme voivat vaikuttaa ehdokasasetteluun osastojen ja kerhojen kautta (Yhteystiedot täällä) tai tulemalla syyskokoukseen 23.11.2023.

Vaalivaliokunnan puolesta

Markku Suoranta