Vaalivaliokunnan tiedote 2022

Arvoisat kerhojen puheenjohtajat

Tiedoksi: Syöpäyhdistyksemme jäsenet!

Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen Vaalivaliokunta valmistelee Pohjanmaan Syöpäyhdistys ry:n hallituksen jäsenten valintaa 24.11.2022 pidettävään syyskokoukseen.

Vaalivaliokunta pyytää osastoja lähettämään ehdotuksensa hallitukseen valittaviksi henkilöiksi viimeistään 30.9.2022 klo 15.30 mennessä. Alla on luettelo hallituksen jäsenistä merkinnällä erovuorossa olevista. Osaa erovuorossa olevia jäseniä voidaan myös ehdottaa uudelle kolmivuotiskaudelle.

PUHEENJOHTAJA

Perushoitaja Aino Pihlajamäki, Kristiinankaupunki – erovuorossa, voidaan valita uudelleen

VARSINAISET JÄSENET

Expert Christer Strömbäck, Vaasa, erovuorossa – ei voida valita uudelleen varsinaiseksi jäseneksi

Sairaanhoitaja Eva-Maria Strömsholm, Kokkola – erovuorossa, ei voida valita uudelleen varsinaiseksi jäseneksi

Onkologi Timo Ala-Luhtala, Seinäjoki – erovuorossa, ei voida valita uudelleen varsinaiseksi jäseneksi

Maatalousyrittäjä Pentti Haapala – erovuorossa, ei voida valita uudelleen varsinaiseksi jäseneksi

VARAJÄSENET

Ylihoitaja Marianne Buss, Vaasa – erovuorossa, ei voida valita uudelleen varajäseneksi

Liikennöitsijä Ismo Pajuluoma, Seinäjoki – tilalle on valittava uusi varajäsen

Eläkeläinen Yrjö Hakala, Kauhajoki – erovuorossa, ei voida valita uudelleen varajäseneksi

Ehdotukset toimitetaan 30.9.2022 mennessä vaalivaliokunnan sihteerille sähköpostilla markku.suoranta@botniacancer.fi

Vaalivaliokuntaan vuonna 2021-22 kuuluvat edustajat Alajärven Syöpäosastosta Jorma Etula (kokouksen puhjeenjohtaja) sekä Finlandssvenska Cancergruppen-ryhmästä Pernilla Vikström (ei mukana kokouksessa). Hallituksen edustajat ovat Heidi Bengts ja Kari Alasaari.

Kaikki jäsenemme voivat vaikuttaa ehdokasasetteluun osastojen ja kerhojen kautta (Yhteystiedot täällä) tai tulemalla syyskokoukseen 24.11.

Vaalivaliokunnan puolesta

Markku Suoranta