Uusia kasvoja Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen hallitukseen

Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen syyskokous pidettiin to 23.11, kokous valitsi hallitukseensa uusia jäseniä. Uudeksi varajäseneksi eroa pyytäneen Paula Sihton tilalle valittiin Yrjö Hakala Kauhajoelta ja uudeksi varsinaiseksi jäseneksi Eija Saaren tilalle valittiin Berit Honga Mustasaaresta.  Muut erovuoroiset valittiin jatkamaan.

Suupohjan syöpäpotilasosastoa edustava Yrjö Hakala on toiminut pitkään Kauhajoella eri urheilu- ja veteraanijärjestöissä ja Berit Hongalla on pitkä kokemus syövän hoidosta sairaanhoitajan näkökulmasta. Hän on toiminut Vaasan Keskussairaalan osastonhoitajana sekä palliatiivisena sairaanhoitajan Pohjanmaan Syöpäyhdistyksessä jääden eläkkeelle käytännössä vuodenvaihteessa 2018.

Toivotamme molemmat uudet jäsenet mukaan hallituksen toimintaan ja kiitämme eroavia jäseniä heidän panoksestaan! Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen hallitukseen kuuluu puheenjohtajan lisäksi 10 varsinaista ja 10 varajäsentä. Hallituksen jäsenen ja varajäsenen toimikausi on kolme vuotta.

Väkeä syyskokouksessa