Pohjanmaan Syöpäyhdistys palvelee myös poikkeustilassa

Työmme jatkuu, mutta muuttuvissa olosuhteissa, jotta suojaamme toisiamme korona-altistukselta.

Paikalliset palvelut

• Kaikki toimistomme ovat toistaiseksi kiinni. Henkilökohtaisten tapaamisten sijaan neuvontahoitajamme tarjoavat keskusteluapua puhelimitse tai videovälitteisesti (Teams). Tästä linkistä löydät neuvontahoitajien yhteystiedot.
  • Kiireelliset proteesi- ja luomitarkastusasiat hoidetaan edelleen Vaasassa ja Kokkolassa. Neuvontahoitaja antaa tarvittaessa lisätietoja, mikäli olet epävarmaa käynnin kiireellisyydestä. Tulethan meille vain terveenä ja pesethän kätesi saapuessasi.
  • Keskusteluryhmämme ovat tauolla toukokuun loppuun saakka. Toimintatauon aikana tarjoamme tämän tilalle keskusteluapua puhelimitse tai videovälitteisesti (Teams). Ole meihin yhteydessä, mikäli koet tarvetta uudelle ryhmälle.

Valtakunnalliset tukipalvelut

Syöpäjärjestöjen neuvontapalveluun voi soittaa, lähettää sähköpostia tai ottaa yhteyttä chatissa.

• Syöpäjärjestöjen valtakunnallinen neuvontapuhelin 0800 19414 toimii tällä hetkellä normaalisti. Neuvontapuhelimesta saat neuvoja ja ohjeita alan ammattilaisilta juuri silloin kun aihe on ajankohtainen. Palvelu on suunnattu syöpään sairastuneille sekä syöpäsairaan läheisille. Neuvontapuhelimen aukioloajat ovat ma ja to 10-18, sekä ti, ke ja pe 10-15. Palvelu on maksuton.
  • Sähköpostineuvonta neuvonta@cancer.fi , kun haluat keskustella syövästä tai sen hoidosta. Hoitajat vastaavat viestiisi mahdollisimman nopeasti.
  • Voit keskustella neuvontahoitajan kanssa livechatissa osoitteessa https://www.kaikkisyovasta.fi/neuvontapalvelut/

Olemme täällä teitä varten, joten ollaan yhteydessä!