Pohjanmaan Syöpäyhdistys kerää voimia keräykseen

Pohjanmaan Syöpäyhdistys toteuttaa vuoden 2020 aikana nyt jo kolmatta kertaa oman Stop Cancer-Stop Syöpä -keräyksensä. Tälläkin kerralla keräyksellä tuetaan paikallista toimintaamme ja palveluitamme Pohjanmaalla: Hyvä elämä ilman syöpää ja syövästä huolimatta.

Pohjalaisten halu auttaa ja osallistua keräykseen ja hyväntekeväisyyteen yllättää meidät aina ja siksi uskallammekin toivoa samanlaista innostusta myös tulevan vuoden keräystämme kohtaan.

–          Nämä asiat koskevat meitä kaikkia, vaikka kaikki emme sairastukaan syöpään, joudumme kohtaamaan sen jollakin tavalla, läheisenä tai ystävänä, toteaa keräyksestä vastaava toiminnanjohtaja Markku Suoranta.

Keräyksen avulla voimme turvata syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen tarkoitetun psykososiaalisen tuen toteutuminen eri muodoissa; kriisiapua kriisiterapian muodossa sitä tarvitseville, palliatiivista kotisairaanhoitoa, koulutuettuja tukihenkilöitä ja vertaistukea sekä taloudellista tukea syöpäpotilaille.

Keräys alkaa helmikuussa 2020. Ota yhteyttä meihin, kerromme mielellämme lisää paikallisesta toiminnasta ja palveluista, mihin keräämme sekä miten Sinäkin voisit olla mukana!

#stopcancer

Yhteyshenkilö:

Toiminnanjohtaja Markku Suoranta, puh. 010 843 6005, markku.suoranta@botniacancer.fi