Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen hallitukseen uusia jäseniä

Torstaina 22.11 pidettiin Pohjanmaan yhdistyksen syyskokous. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin varsinaiseksi jäseneksi kansanedustaja Harry Wallin, Seinäjoelta sekä varajäseniksi rehtori (eläkkk.) Thomas Öhman sekä osastonhoitaja (eläkk.) Elvi Nordlund Vaasasta. Erovuorossa olleet lähihoitaja Anja Kangasniemi, sairaanhoitaja Bernice Suikkanen sekä syöpätautien erikoislääkäri Heidi Bengts jatkavat hallituksessa, Heidi Bengts nousi hallituksen varsinaiseksi jäseneksi.

Samalla päättyi alajärveläisen Jaakko Ahon mittava, vertaansa vailla oleva 26 vuoden ura yhdistyksemme hallituksessa. Pitkäaikainen varapuheenjohtaja Paula Takala Kauhavalta sekä ylilääkäri Maija Räsänen Pietarsaaresta jäivät myös pois hallituksesta. Kiitos heille kaikille suurella sydämellä Syöpäyhdistyksen hyväksi tehdystä työstä.

Jaakko Ahon hieno ura hallituksessa päätökseen, vapaaehtoistyö jatkuu.