Osallistu Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen jäsenkyselyyn!

Toteutamme yhdessä kaikkien Syöpäjärjestöjen kanssa jäsenkyselyn, jonka avulla kehitämme syöpäyhdistyksemme toimintaa ja  jäsenyyttä sekä sen merkitystä meidän kaikkien parhaaksi. Toivomme, että mahdollisimman moni pohjalainen jäsenemme vastaa kyselyyn.

Kyselyn meille toteuttaa Taloustutkimus Oy. Jäsenkyselyn avulla haluamme selvittää jäsenpohjaamme ja jäsenten motivaatiota olla yhdistysten jäseniä. Ketkä ovat yhdistystemme jäseniä ja miksi? Haluamme ymmärtää jäsenten tarpeita jäsenyydelle eli mitä he jäsenyydeltä tarvitsevat ja toivovat. Mikä sai heidät liittymään jäseniksi ja mikä saa heidät pysymään jäseninä?

Kysely toteutetaan sähköisenä kyselynä kyselylinkin kautta, jota välitämme eteenpäin jäsenille sähköpostilla sekä muissa kanavissamme.
Kyselylomake toteutetaan sekä suomeksi että ruotsiksi. Vastausaikaa kyselyyn on 27.9 asti.

Linkki jäsenkyselyyn: paina tästä

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Markku Suoranta, puh.  0500 560 151, markku.suoranta@botniacancer.fi