Mitalisadetta ja kukkapuskia!

Joulukuussa 2018 juhlittiin Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen toiminnassa ansioituneita henkilöitä. Suomen Syöpäyhdistyksen syöväntorjuntatyön ansiomitali on myönnetty yhdistyksen neljälle aktiiville toimijalle: komean pronssisen mitalin saivat ansioistaan Pentti Haapala Ilmajoelta, Anja Kangasniemi ja Christer Strömbäck Vaasasta sekä Aino Pihlajamäki Kristiinankaupungista. Mitalit jaettiin Suomen Syöpäyhdistyksen valtuuskunnan kokouksessa Helsingissä 11.12, mutta Anja Kangasniemi sai omansa yhdistyksen hallituksen kokouksessa 13.12.2018.

Samalla kiitettiin yhdistyksen poisjääviä pitkäaikaisia hallituksen jäseniä Jaakko Ahoa ja Paula Takalaa. Jaakko on tehnyt poikkeuksellisen pitkän uran yhdistyksen hallituksen jäsenenä vuodesta 1992, puheenjohtajana ja varapuheenjohtajana. Paula puolestaan on kulkenut pitkän matkan kanssamme, ensin yhdistyksen työntekijänä, sittemmin hallituksen jäsenenä ja varapuheenjohtajana.

Onnittelut ja kiitokset ansioituneille vapaaehtoisille!

Kiitokset vapaaehtoisillemme. Vasemmalta poisjäävät hallituksemme jäsenet Jaakko Aho, Paula Takala sekä mitalinsaajat Christer Strömbäck, Anja Kangasniemi ja Aino Pihlajamäki. Kuvasta puuttuu mitalinsaajista Pentti Haapala.