Jäsenmaksulla jäsenetuja!

Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen vuoden 2024 jäsenmaksulaskut ovat liikkeellä. Olemme suuresti kiitollisia kaikille jäsenillemme. Jäsenmaksumme on edelleen sama kuin useana aikaisempana vuotena: 25 euroa!

Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen jäsenenä sinulla on mm. mahdollisuus saada hoitopäiväkorvausta syöpään liittyvien hoitojen kustannuksista, jäsenenä voit myös hakea erityisavustusta syöpähoitojen aiheuttamaan vaikeaan taloudelliseen tilanteeseen. Mikäli olet mukana paikallisosastomme tai syöpäkerhon toiminnassa, kattaa tämä jäsenmaksu myös sen toiminnan.

Jäsenmaksujen avulla rahoitamme merkittävän osan toiminnastamme ja palveluistamme.
Tänäkin vuonna järjestämme syöpään sairastuneille, heidän läheisilleen ja koko alueemme väestölle mm. psykososiaalista tukea, kriisiapua, vapaaehtoistoimintaa ja kuntoutumista tukevia palveluita. Lisäksi tuemme terveyden edistämistä, palliatiivista saattohoitoa ja annamme taloudellista tukea sairastuneille.

Lisätietoa toiminnastamme, palveluistamme ja muista jäseneduistamme löydät verkkosivuiltamme www.botniacancer.fi ja sosiaalisen median kanavistamme tunnuksella @botniacancer. Voit myös tilata palveluesitteemme alla olevasta puhelinnumerosta tai sähköpostiosoitteesta. Lisäksi tiedotamme toiminnastamme paikallislehdissä. Toimipisteemme palvelevat sinua Vaasassa, Seinäjoella, Kokkolassa ja Pietarsaaressa.

Paperisen jäsenmaksulaskun voi muuttaa jatkossa verkkolaskuksi, sen muutoksen voit tehdä helposti verkkopankissasi.

On tärkeää, että olet yhteydessä yhdistyksen palvelusihteeriin, mikäli osoitteesi on muuttunut tai et halua enää jatkossa olla jäsenenämme. Huomaathan myös, että eräpäivän jälkeen lähetetystä muistutuslaskusta peritään erillinen muistutusmaksu 5 euroa, joka kattaa siitä aiheutuvat kulut.

Tavoitat Syöpäyhdistyksen palvelusihteerin puhelinnumerosta 050 468 7273 ja sähköpostiosoitteesta info@botniacancer.fi

Pohjanmaan Syöpäyhdistys ry

Aino Pihlajamäki                                                         Markku Suoranta
puheenjohtaja                                                             toiminnanjohtaja