Etsinnässä uudet adressikuvat

Pohjanmaan syöpäyhdistyksen suruadressit kuuluvat suosikkituotteisiimme. Adressien myynti aloitettiin jo 1990-luvulla, ja nykyään yhdistys myy eri kanavien kautta 5000-6000 adressia vuosittain. Adresseja myydään ympäri toiminta-aluettamme; kukkakaupoissa, hautaustoimistoissa, päivittäistavarakaupoissa sekä kaikissa yhdistyksen toimistoissa Vaasassa, Pietarsaarella, Kokkolassa sekä Seinäjoella. Adressien myynti on myös merkittävä tulonlähde paikallisosastoillemme ja -kerhoille.

On aikaa päivittää kuvavalikoimamme, ja tällä kertaa käännymme yleisön puoleen. Mikäli omistat oikeudet mielestäsi sopivaan kuvaan, ehdota sitä lähettämällä se meille niin ehkä juuri sinun taideteoksestasi tai kuvastasi tulee seuraava kansikuva!

Toimi näin:

Lähetä kuva tai teos, jonka oikeudet omistat (A4 pystysuunnassa, resoluutio 300 dpi, ja tallennusmuodot pdf, jpg tai tiff) sekä yhteystietosi osoitteeseen info@botniacancer.fi 31.10.2019 mennessä.

Ilmoitamme sinulle henkilökohtaisesti, mikäli kuvaasi tullaan käyttämään suosituissa adresseissamme. Kuvia tullaan käyttämään Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen suruadresseissa koko Pohjanmaan-, Keski-Pohjanmaan- sekä Etelä-Pohjanmaan alueella.

Lisätietoa adressimyynnistämme