Vielä kerran PET: Suurlahjoitus #PETforBotnia –kampanjaan:

Vaasan Puhelimen henkilökuntakerholta 25 000 euron lahjoitus PET-keräykseen

Vaasan Puhelimen henkilökuntakerho – Vasa Telefons personalklubb lahjoittaa Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen PET-keräykseen 25 000 euroa.

Henkilökuntakerho on tänä vuonna myynyt Vuokatissa sijaitsevan lomaosakkeensa ja halusi käyttää osan myynnistä saaduista varoista hyvään tarkoitukseen.

– Lomamökkimme Telekatti on tuottanut paljon hyviä hetkiä kerhon jäsenille ja heidän perheilleen usean vuosikymmenen ajan. Nyt haluamme laittaa hyvän kiertämään. Ehdotus lahjoituksesta sai kerhon vuosikokouksessa täysin yksimielisen kannatuksen, sanoo kerhon puheenjohtaja Tiina Nieminen.

Kuva: Lahjoituksen kävivät luovuttamassa henkilökuntakerhon rahastonhoitaja Nadja Isaksson ja puheenjohtaja Tiina Nieminen, lahjoituksen vastaanotti toiminnanjohtaja Markku Suoranta

Kuten nimikin viittaa, henkilökuntakerhon historia ulottuu puhelinyhtiöaikoihin. Anvian yritysjärjestelyiden myötä jäsenet ovat levittäytyneet eri yhtiöihin, mutta kerho jatkaa edelleen toimintaansa. Jäseniksi ovat tervetulleita kaikki Virian, Anvian tai Vaasan Läänin Puhelimen nykyiset tai entiset työntekijät Vaasan seudulta – nykyisestä työnantajasta riippumatta. Kerho toimii siis yhdyssiteenä monien entisten työkavereiden välillä ja samalla avaa uusia tuttavuuksia Virian nykyisiin työntekijöihin.

Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen maaliskuussa alkanut #PETforBotnia –kampanja on onnistunut yli odotuksen. Syöpäyhdistyksen keräystulos on jo yli 400.000€ ja yhdessä kahden muun kolmannen sektorin lahjoittajan kanssa on lahjoitettu 600.000€ laitteen hankintaa. Keräys loppuu 31.12.2018.

Lisätietoja:

Puheenjohtaja Tiina Nieminen, puh. 044 411 3480, tiina.nieminen@viria.fi
Toiminnanjohtaja Markku Suoranta, puh. 0500 560 151, markku.suoranta@botniacancer.fi