Vertaistuesta voimaa suruun-kurssi

Lisätietoa tapahtumasta

Vertaistuesta voimaa suruun -kurssi on suunnattu puolisonsa syöpään menettäneille. Kurssi järjestetään Vaasan läheisyydessä Alskathemmet-leirikeskuksessa 31.5 –  3.6.2022.

Kurssin tavoitteena on auttaa leskeksi jäänyttä jaksamaan elämässä eteenpäin omilla voimavaroillaan ja saada vertaistukea haastavassa elämäntilanteessa. Kurssin ohjelma sisältää keskusteluita, musiikkia, taideterapiaa, rentoutusta ja ennen kaikkea yhdessäoloa saman kokeneiden kanssa.

Kurssin ohjaajina toimivat Pohjanmaan ja Satakunnan syöpäyhdistyksen ammattilaiset. Kurssilla on täysihoito ja se on osallistujille maksuton, ainoastaan matkakuluista osallistuja vastaa itse. Majoittautuminen yhdenhengen huoneissa, asianmukaiset suihku- ja wc-tilat ovat huoneiden läheisyydessä.

Kurssille voidaan ottaa 15 osallistujaa.
Kurssille hakuaika päättyy 10.5.

Lisätietoja kurssista ja hakulomakkeita saat:
Jenni Paloniemi
Pohjanmaan Syöpäyhdistys ry.