Syöpäpotilaiden ja läheisten hengelliset päivät

Lisätietoa tapahtumasta

JÄRJESTÄJÄT JA YHTEISTYÖTAHOT

Kalajoen Kristillinen Opisto, Pohjanmaan Syöpäyhdistys, Pohjois-Suomen Syöpäyhdistys / Kalajoen osasto, PROPO Suomen eturauhassyöpäyhdistys ry

HINNAT

Kokoaikaiset osallistujat:

• Täysihoitohinta 140 € / 2 hh ja 180 € / 1 hh
  • Ohjelma ja ruokailut ilman majoitusta 80 €

Osa-aikaiset osallistujat:

• Kurssimaksu lauantaina 15 € (sis. ohjelman, uinti-/kuntosaliliput ja kuljetuksen Hiekkasärkille)
  • Lämmin ruoka 9,50–12,50 €, päiväkahvi 5 €, iltapala 8 €, aamupala 8 €

Vähävaraiset voivat hakea avustusta osallistumismaksuihin. Hakulomakkeen saa Opiston toimistosta ja verkkosivuilta.

Lisätietoa tapahtumasta

ILMOITTAUTUMINEN JA TIEDUSTELUT

Opiston toimistoon viimeistään 26.4.2019:
sähköposti toimisto@kkro.fi

Majoituspaikat täytetään varausjärjestyksessä. Määräajan jälkeen otetaan ilmoittautumisia vastaan, mikäli tilaa on. Ilmoittautuneille lähetetään henkilökohtainen kutsukirje.

Peruutusehdot:

• Ilmoittautumisen voi peruuttaa veloituksetta viimeistään 8 päivää ennen tapahtuman alkua.
  • 7–3 päivää ennen tapahtumaa tehdystä peruutuksesta veloitamme 30 % tapahtuman maksuista, siitä osuudesta mikä on varattu ilmoittautumisen perusteella.
  • Mikäli peruutus tehdään tämän jälkeen tai jätetään kokonaan tekemättä, perimme maksut täysimääräisenä.
  • Sairastapauksissa maksuja ei peritä (toimitettava lääkärin tai terveydenhoitajan todistus).  Peruutukset tehdään Opiston toimistoon.