Rintasyöpänaiset

Olet sydämellisesti tervetullut mukaan Rintasyöpänaisten toimintaan.

Rinrasyöpänaisten tarkoitus on tuoda iloa ja virkistystä rintasyöpää sairastavan tai siitä parantuneen elämään. Jokainen osallistuu toimintaan oman kuntonsa ja elämäntilanteensa mukaan.

Kokoonnumme joka kuukauden 3.tiistai tai keskiviikko Korsholmanpuistikko 44 klo 18.00 (ei kesällä).

Lisäksi käymme teatterissa, teemme retkiä ja muuta vastaavaa.

Rintasyöpänaiset ovat Pohjanmaan syöpäyhdistyksen alainen yhdistys. Rintasyöpänaisten jäseneksi pääsee ilmoittautumalla syöpäyhdistyksen jäseneksi

ja ilmoittamalla samalla olevasi rintasyöpänainen netti-ilmoituksessa kohtaan (lisätietoja).

Pohjanmaan syöpäyhdistyksen jäsenmaksu on vuonna 2023, 25€ Pohjanmaan syöpäyhdistyksen jäseneduista lisätietoa yhdistyksen nettisivuilta.

Tietoa toiminnastamme saat rintasyöpänaisten johtokunnan jäseniltä, sekä suljetusta facebook ryhmästä Roosa-ladyt.

Rintasyöpä naisten johtokunta:

Kirsti Koski (pj) 045-8470751  kirstikoski4@gmail.com

Helena Wolff (vpj. 050-3826449 wolff.helena@gmail.com

Asta Lepistö (sihteeri ) 045-8003755 asta.lepisto@gmail.com

Taina Aaltonen-Saari  045-2190219  taina.a-s@hotmail.com

Minna Henttonen 040-7335758 minna.henttonen@sok.fi

Anu Oosi 0500-663507 anuoosi@gmail.com

Seija Pohjoisaho 044-3123410 seija.pohjoisaho@gmail.com

MUUTA ASIAA:

Avoin ”Kässäkerho” (käsityökerho) kokoontuu joka toinen tiistai. Kokoonnutaan Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen tiloissa, osoitteessa Alatori 3, 4. kerros,

Tervetuloa asiasta kiinnostuneet mukaan!

Adressimyynti

Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen toimistosta saa ostaa Rintasyöpänaisten osanottokortteja sekä adresseja. Osanottokorttien ja adressien tuotto käytetään Rintasyöpänaisten virkistystoimintaan. Ohjelmassa tänä vuonna mm. risteily, teatteriretkiä, luentoja, ym tukitoimintaa, ja vertaistukikeskusteluryhmiä.

Osanottokortin hinta 6,00 €

Adressin hinta 12,00 €

Rintasyöpänaiset myyvät myös kaulakoruja.