Rintasyöpänaiset

Puh. : 040-7028 270, 3167 293

anja.kangasniemi@suomi24.fi

Toiminta
Kerho pyrkii kokoamaan rintasyöpään sairastuneita naisia yhteisen toiminnan piiriin. Kokoontumiset ovat Pitkäkatu 57 osoitteessa klo 18:00 joka kuukauden kolmas keskiviikko. Kokoontumisista ilmoitetaan Pohjalaisen toimintapalstalla kokousviikon edellisenä torstaina sekä kokousviikon tiistaina.

Adressimyynti

Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen toimistosta saa ostaa Rintasyöpänaisten osanottokortteja sekä adresseja. Osanottokorttien ja adressien tuotto käytetään Rintasyöpänaisten virkistystoimintaan. Ohjelmassa tänä vuonna mm. risteily, teatteriretkiä, luentoja, ym tukitoimintaa, ja vertaistukikeskusteluryhmiä.

Osanottokortin hinta 6,00€

Adressin hinta 12,00€

Rintasyöpänaiset myyvät myös kaulakoruja. Hopeaisia ja pronssisia koruja saa ostaa Anja Kangasniemeltä ja kultaisia koruja saa tilaamalla.

Tammikuu:

Ke 16.1.2019 Yhditetty kevät- ja syyskokous.

Helmikuu:

Su 10.2 konsertti Vaasan Kaupungin kirkossa Angelica Clas, liput 20€ Rintasyöpänaiset sponsoroi 10€. Lippuja saa ostaa Kirti Ala-Kutsilta puh 0400-121712 tai kirsti.ala-kutsi(at)netikka.fi

Kuukausikokous ke 20.2 klo 18:00 Pron tiloissa, Pitkäkatu 57. Keskuksuteluilta teemalla ”tästä matkasta kun sairastuttiin” -omakohtaisia kokemuksia.

Maaliskuu:

Kokous ke 20.3 klo 18:00 Pron tiloissa, Pitkäkatu 57. Liisa Pirkola ja MArgaretha Östergård tulee neuvomaan miten tutkit omat rinnat.

To 21.3 klo 18:00  Ireca Energiahoitoja antaa Silja Kuitu ja Virpi Palomäki

Huhtikuu:

Kokous 17.4.2019 Pron tiloissa, Pitkäkatu 57. Sosiaaliohjaaja Helena Laine tulee kertomaan hoitotahdosta ja edunvalvonnasta.

Toukokuu:

Kesäretki Björköbyhyn ”Merenkurkun Maiilmanperintöalueelle” 18.5.2019, lähtö klo 10:00 Kasarmintorilta.
MAhdolista kiertää 3,5km pituinen luontopolku. Näkötorni, merenläheisyys.. Cafe & Restaurang Salterietiss syödään lohi/jauheliha keitto(leipä+vesi7maito) 12€. Kun kaikki ovat valmiit siirrytään Södra Vallgrundissa sijaitsevalle Aava Kertun Kotitilalle. Tilalla asustaa perinteisiä sekä hieman harvinaisempia kotieläimiä joihin saamme tutustua. Tilalla nautimme kahvin pullan kera hintaan 7,50€/henkilö. Kun kaikki ovat valmiit alkaa kotimatka.

Joukolla mukaan!

Matkan hinta 10€ henkilö, lapset ilmaiseksi.

Ilmoittautumiset: Anja Kangasniemi 040-7028270 tai anja.kangasniemi(at)suomi24.fi

Kesäkuu:

On suunnitteilla.

Ke 12.6.2019 menisimme Kirjaltien majalle Muurahaisniemeen, saunomaan ja paistamaan makkaraa. Ilmoitamme tarkemmin myöhemmin.

Huom! Pienet arpajaiset aina kokouksissa/matkoilla