Syövän hoitojen jälkeen: uusi konsepti rantautuu Vaasaan

Ovatko syövän hoitosi päättyneet tai päättymässä ja on tullut aika palata erilaiseen arkeen syövän hoitojen jälkeen?

Hoitojen päättyessä, on edessä jälleen uudenlainen elämäntilanne, joka vaatii sopeutumista ja herättää uudenlaisia kysymyksiä ja tunteita. Mitä nyt, kun kalenteri onkin tyhjentynyt syövän hoitoon liittyvistä merkinnöistä? Miten mahdollinen työhön paluu sujuu? Miksi en osaa iloita, vaikka hoidot ovat päättyneet ja edessä on paluu normaaliin arkeen?

Järjestämme nyt Vaasassa ensimmäistä kertaa muualla Läntisen Syöpäkeskuksen alueella hyväksi havaitun Syövän hoitojen jälkeen tilaisuuden 2.2.2021 klo 17.00–19.00. Tule mukaan!

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Vaasan keskussairaalan kanssa ja tarkoituksena on edistää sopeutumista arkeen syövän hoitojen jälkeen. Tilaisuudessa onkologiaan erikoistuva lääkäri pitää puheenvuoron ja yhdistyksen vertaistukihenkilö kertoo omista kokemuksistaan. Lisäksi Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen ammattilaiset antavat vinkkejä omasta henkisestä ja fyysisestä hyvinvoinnistasi huolehtimiseen ja saat kuulla yhdistyksen tarjoamista erilaisista tukimuodoista ja kuntoutuksesta.

Ilmoittaudu tilaisuuteen ja tule keskustelemaan kanssamme!

Mukaan mahtuu 8 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Puh. 010 843 6006 tai margita.strandberg-heinonen@botniacancer.fi