Pohjanmaan Syöpäyhdistys palvelee turvallisuusohjeita noudattaen!

Vaikka syksy toi tullessaan uuden korona-aallon ja lisärajoituksia, haluamme muistuttaa teitä, että palvelemme edelleen normaalisti. Olet tervetullut asioimaan toimistoillamme Vaasassa, Kokkolassa ja Seinäjoella, turvallisuusohjeita noudattaen. Käytäthän kasvomaskia, pidät turvavälin ja huolehdit hyvästä käsihygieniasta, niin teemme mekin! Jos sinulla ei ole kasvomaskia, niin voit saada kertakäyttöisen maskin toimistoltamme, lisäksi käsidesi on käytettävissäsi.

Toivomme kuitenkin tapaavamme sinua joko kasvokkain, puhelimitse tai etäyhteydellä. Voit myös tulla ostamaan Roosa Nauhan toimistoiltamme ja sillä tavalla tukemaan toimintaamme. Elämme aikaa, jolloin tarvitsemme toistemme tukea ja sitä varten yhdistyksemme on olemassa.

Olemme täällä sinua varten, tervetuloa!