Katariina aloitti psykososiaalisen tuen asiantuntijana Seinäjoella!

Vuoden 2023 alusta on palveluksessamme Seinäjoen toimistollamme aloittanut psykososiaalisen tuen asiantuntijana Katariina Toppari. Katariinan tehtävänä on vastata erityisesti Etelä-Pohjanmaan alueen palveluidemme saavutettavuudesta ja syöpään sairastuneiden sekä heidän läheistensä tavoittamisessa.  Tässä työssään Katarinalla on tärkeänä yhteistyökumppaninaan ”uunituore” Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue ja sen syöpäpotilaita hoitavat tahot.

Koulutukseltaan Katariina on terveydenhoitaja AMK sekä sairaanhoitaja, hänellä on lisäksi työkokemusta syöpäpotilaiden kanssa toimimisesta.  – Olemme iloisia, että olemme vihdoin päässeet vahvistamaan Seinäjoen toimistomme ammattilaisten määrää ja osaamista, uskomme Katariinan tuovan meille sekä enemmän kontaktipintaa että palveluitamme tärkeimmälle kohderyhmällemme eli syöpään sairastuneille sekä heidän läheisilleen Etelä-Pohjanmaalla, kiteyttää Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen toiminnanjohtaja Markku Suoranta. Seinäjoella on yhdistyksellä jo pitkään ollut palveluksessaan sairaanhoitaja Jaana Koskela, joka jatkaa tehtävässään.

Katariinan on palveluksessanne ja hänet tavoittaa puhelimella numerosta 050 477 8612 ja sähköpostilla osoitteella katariina.toppari@botniacancer.fi.

Lisätietoja:

toiminnanjohtaja Markku Suoranta, puh. 0500 560 151