Avoin työpaikka – Terveyden edistämisen asiantuntija

Pohjanmaan Syöpäyhdistys hakee  terveyden edistämisen asiantuntijaa kolmen pohjalaisen maakunnan alueelle,

Sinä

Terveyden ja sairaudenhoidon laillistetun ammattitutkinnon suorittanut

Työtehtäviisi kuuluu laaja-alainen terveyden edistäminen syövän ehkäisyn näkökulmasta Pohjanmaan, Etelä-Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan alueella. Työ kohdistuu niin syöpään sairastuneisiin kuin terveeseenkin väestöön. Työskentelet mm. yhteistyössä sairaaloiden, oppilaitosten, koulujen sekä muiden järjestöjen kanssa.

Olet osana edellä mainittujen yhdistysten tiimejä ja saat tukea Suomen Syöpäyhdistyksen asiantuntijoilta.

Tarjoamme sinulle:

• monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtäväkentän
  • itsenäisen ja vastuullisen tehtävän
  • mahdollisuuden päästä luomaan Syöpäjärjestöjen terveyden edistämisen alueellista mallia ja yhteistyökäytäntöjä
  • mukavat kollegat
  • työtilat yhdessä sovittavalta paikkakunnalta (Vaasa tai Seinäjoki)

Odotamme sinulta:

• terveyden edistämistyöhön soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa
  • soveltuvaa terveydenhuollon koulutusta sekä työkokemusta
  • kaksikielisyyttä (suomi, ruotsi)
  • kokemusta terveyden edistämisen suunnittelusta, toteutuksesta ja arvioinnista
  • joustavuutta, oma-aloitteista ja innovatiivista työotetta sekä hyviä vuorovaikutustaitoja
  • tehtävän hoitaminen vaatii matkustusvalmiutta, ajokorttia ja omaa autoa
  • Tehtävä on määräaikainen vuoden 2020 loppuun asti. On mahdollista, että työ jatkuu myös tämän jälkeen.

Kiinnostuitko? Kysy lisää ja lähetä vapaamuotoinen hakemus ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen viimeistään 31.1.2018 osoitteeseen markku.suoranta@botniacancer.fi, puhelin 0500 560 151.