Avoin työpaikka: Psykososiaalisen tuen osaaja Etelä-Pohjanmaalle

Haluaisitko olla mukana edistämässä hyvää elämää, syövästä huolimatta?

Etsimme työntekijää vahvistamaan Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen palveluita ja toimintaa Etelä-Pohjanmaan alueella Seinäjoen toimipisteessä. Yhdistyksemme tarkoituksena on ehkäistä syöpään sairastumista, edistää syövästä selviytymistä ja tarjota tukea sairastuneille ja heidän läheisilleen. Työntekijöitä meillä on tällä hetkellä 11 ja toiminnassamme on mukana yli 150 koulutettua vapaaehtoista. Olemme osa Syöpäjärjestöjä.

Monipuolinen tehtävänkuvasi sisältää syöpää sairastavien ja heidän läheistensä psykososiaalista tukemista, vapaaehtoistoiminnan ohjausta sekä sairaalayhteistyön koordinointia. Työskentelet osana moniammatillista työyhteisöämme. Nimike ja työn tarkempi sisältö muokataan osaamisesi mukaiseksi.

Kelpoisuusvaatimuksena on sosiaali- tai terveydenhuollon korkeakoulututkinto (amk tai yliopistollinen). Toivomme sinulla olevan kokemusta psykososiaalisen tuen asiakastyöstä sekä työskentelystä vakavasti sairastuneiden ja heidän läheistensä kanssa. Työaikasi on joustava, mutta työ tapahtuu pääasiassa arkisin klo 8-16. Mahdollisuus myös osa-aikatyöhön.

Lisäksi arvostamme

• kehittämismyönteistä ja moniammatillista työotetta
  • itsenäistä työotetta ja hyviä organisointitaitoja
  • kykyä ohjata erilaisia tavoitteellisia ryhmiä