Avoin työpaikka – Neuvontahoitaja

Pohjanmaan Syöpäyhdistys hakee neuvontahoitajaa Kokkolan-Pietarsaaren alueelle.

Sinä

Terveyden ja sairaudenhoidon laillistetun ammattitutkinnon suorittanut

Neuvontahoitajan työtehtäviin kuuluu laaja-alainen neuvonta- ja tuki- sekä kuntoutustoiminta Kokkolan ja Pietarsaaren alueella. Työ kohdistuu niin syöpään sairastuneisiin kuin terveeseenkin väestöön.

Työskentelet mm. yhteistyössä sairaaloiden, sote-keskusten, oppilaitosten sekä muiden järjestöjen kanssa.

Olet osana Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen neuvontahoitajatiimiä, saat tukea kollegoiltasi sekä muilta asiantuntijoilta.

Tarjoamme sinulle:

• monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtäväkentän
  • itsenäisen ja vastuullisen tehtävän
  • mahdollisuuden päästä kehittämään Syöpäyhdistyksen neuvonnan, tuen ja kuntoutuksen alueellista mallia ja yhteistyökäytäntöjä
  • mukavat kollegat
  • joustavat työajat – alussa tulee kyseeseen osa-aikaisuus (60-80%)
  • toimipisteen Kokkolassa

Odotamme sinulta:

• neuvonta- ja kuntoutustyöhön soveltuvaa  korkeakoulututkintoa, esim. sairaanhoitaja
  • soveltuvaa terveydenhuollon työkokemusta
  • kaksikielisyyttä (suomi, ruotsi)
  • kokemusta vaikeassa elämäntilanteessa olevien kohtaamisesta
  • joustavuutta, oma-aloitteista ja innovatiivista työotetta sekä hyviä vuorovaikutustaitoja
  • Tehtävä on määräaikainen vuoden 2021 loppuun asti. On mahdollista, että työ jatkuu myös tämän jälkeen.

Kiinnostuitko? Kysy lisää ja lähetä vapaamuotoinen hakemus ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen viimeistään 28.2.2019 osoitteeseen markku.suoranta@botniacancer.fipuhelin 010 843 6005.

Lisätietoja tehtävästä antaa myös Maria Heikkilä-Nyman puh. 010 843 6008.