Anja Kangasniemi on poissa

Viikonlopun jälkeen meidät saavutti suruviesti: Anja Kangasniemi on nukkunut pois.

Anja antoi elämänsä aikana todella ison panoksen Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen asialle. Anja oli pitkään Vaasan Rintasyöpänaisten keskeinen henkilö ja pitkään myös sen puheenjohtaja, hän toimi myös vertaistukihenkilönä ja pitkästi toistakymmentä vuotta yhdistyksen hallituksessa jäsenenä. Anja osallistui aina innokkaasti kaikkiin tapahtumiin ja toimintaan.

Muistan Anjan mukavana kanssaihmisenä, sain tehdä monta hauskaa automatkaa eri tilaisuuksiin hänen kanssaan – milloin Seinäjoelle, milloin Härmään, milloin minnekin. Anjan huumori oli lämmin ja juttuja riitti. Perhe ja lastenlapset olivat hänelle erityisen tärkeitä.

Kiitos Anja kaikesta, mitä teit meidän kaikkien hyväksi. Lepää rauhassa.

Markku Suoranta
toiminnajohtaja