SEINÄJOKI Roosanauha myyntiä ja rintojen omatarkkailuohjausta

Lisätietoa tapahtumasta

Roosanauha myyntiä ja rintojen omatarkkailuohjausta Seinäjoen Torikeskuksessa 19.10.2019

Tule hakemaan vuoden 2019 Roosa-nauha Seinäjoen Torikeskuksesta 19.10 lauantaina klo 11.00-15.00. Mukana ovat Seinäjoen Donna-kahvila ja Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen hoitajat. Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja Jaana Koskela ja terveydenhoitaja Lea Vinkanharju antavat rintojen omatarkkailuohjausta.

Seinäjoen Järjestötalolla kokoontuva Donna-kahvila on keskustelupaikka rintasyöpään sairastuneille.

Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräyksen tavoitteena on edistää syöpätutkimusta, ja vaikuttaa siihen, että yhä useampi syöpä voidaan ehkäistä tai hoitaa, sekä varmistaa että jokainen syöpään sairastunut saa tarvittavan tuen sairauden eri vaiheissa.