Muistutus: Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen syyskokous pidetään etänä!

Yhdistyksen syyskokous järjestetään to 19.11.2020 klo 18 etänä. Jotta voit osallistua kokoukseen tulee sinun ilmoittautua sähköpostilla osoitteeseen info@botniacancer.fi. Ilmoittautuminen tulee tehdä ma 16.11. klo 15 mennessä. Sen jälkeen saat Teams-linkin jonka kautta voit osallistua etänä kokoukseen.

Kokouksessa päätetään vuoden 2021 toimintasuunnitelmasta ja talousarviosta sekä valitaan hallituksen jäseniä ja varajäseniä toimikaudelle 2021-2023. Lisäksi päätetään Prins Fond -rahaston sääntömuutoksesta.

Tasavallan presidentti vahvisti 2.10.2020 lain väliaikaisesta poikkeamisesta osakeyhtiölaista, osuuskuntalaista, yhdistyslaista ja eräistä muista yhteisölaeista covid-19-epidemian leviämisen rajoittamiseksi (677/2020).

Laki mahdollistaa, että yhdistyksen hallituksen päätöksellä yhdistysten kokouksiin voidaan osallistua etäyhteyksin tai asiamiehen välityksellä niissäkin yhdistyksissä, joissa se ei olisi yhdistyslain ja yhdistysten sääntöjen perusteella muuten mahdollista. Lain mukaan yhdistyksen hallitus voi myös päättää, että yhdistyksen kokoukseen osallistumisen edellytyksenä on ilmoittautuminen yhdistyksen kokoukseen viimeistään tiettynä päivänä, joka voi olla aikaisintaan kaksi viikkoa ennen kokousta.

Pohjanmaan Syöpäyhdistys ry

Hallitus