Uusittu esitteemme on ilmestynyt! – Haluamme tavoittaa kaikki sairastuneet ja heidän läheisensä.

Pohjanmaan Syöpäyhdistyksen palveluista ja toiminnasta kertova esite on uusittu ja se on nyt ilmestynyt.  ”Halusimme uusia koko esitteen visuaalisen ilmeen ja tuoda siihen enemmän väriä ja korostaa sisältöä hieman eri tavalla”, kertoo yhdistyksen toiminnanjohtaja Markku Suoranta.

”On tärkeää että yhdistys tavoittaa ainakin kaikki sairastuneet ja heidän läheisensä. Tämä esite on yksi väline siinä tavoittamisessa”, muistuttaa neuvontatoiminnasta vastaava hoitaja Margita Strandberg-Heinonen. ”Kaikki eivät välttämättä palveluitamme tarvitse, mutta toivomme kaikkien olevan meistä ja tarjolla olevasta avusta tietoisia.”

Esitteen jakelu sairaaloihin, terveyskeskuksiin sekä muille yhteistyökumppaneille on alkanut. Esite on saatavilla kaikista yhdistyksen toimipisteistä ja ne ovat tilattavissa joko puhelimitse 010 843 6000 tai sähköpostitse info@botniacancer.fi.

Yhdistyksen esitteen uuden ulkoasun on suunnitellut mainostoimisto C2 ja sen painotyön toteuttanut mustasaarelainen KTMP.